Merry Christmas! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Shiva Jabaaij - WaarBenJij.nu Merry Christmas! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Shiva Jabaaij - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!

Door: Shiva

Blijf op de hoogte en volg Shiva

26 December 2004 | Australië, Cairns

Het is kerst!! En het is hier zo warm, hihi! En we hebben weer een halve kater.. Hier in Cairns doen we nix anders dan stappen! En zuipen natuurlijk en nu met de kerst eten! Kerstavond zijn we uit eten geweest met z'n 6en. Allemaal nederlanders, bij een restaurant op de boulevard. En het toetje was toch lekker!! Chocolatcake, hhmmmm! Heb allemaal foto's ervan, maar mijn fotoruimte is vol, moet ff wachten op nieuwe ruimte. Dus dat komt nog. Gaat ik bij dat restaurant naar de toilet, want na een paar wijntjes moet dat ook weer he. Kom ik daar binnen hebben ze van die mooie toiletbrillen, van die doorzichtige die ze ook bij xenos verkopen met schelpjes en leuke dingen erin. Leuke dingen bedoel ik! Maar deze brillen hadden prikkeldraad met spinnen..!!! Daar durf ik dus niet op te gaan zitten, dus dacht ik dan pak ik toch een andere. Mooi gedacht, maar hebben ze allemaal van die 'leuke' beestjes. Dus dan moet het maar.. Hihi! Daarna naar de irish pub geweest en naar een cafe'tje dicotheekje. Kerstavond, denk je kerstliedjes. Nou, ze hebben er 3 gedraaid en dat was het.. Beetje jammer, maar wel veel mensen met x-mass heads! Waaronder ikki natuurlijk, stad en land hier afgezocht voor een kerstmuts! Nergens te vinden, maar wel onze laatste stop in de supermarket. Wilden we met kerst gaan bbqen bij de lagune, uiteindelijk wilden 11 mensen mee. Loop je in de supermarket met een hele groep te shoppen! Gisteravond was dat, maar we zijn uiteindelijk in het hostel gebleven. Was makkelijker, daar hadden we een grillplaat en onze eigen musica opgezet met wat biertjes en wijntjes en kaarsjes! Was heel gezellig! En de enige grote kerstboom die buiten stond, stond voor onze deur! Hadden ze eergisternacht een afterparty bij ons hostel. Ons hostel is een beetje een oud gebouw, net als het huis waar ik in woon bij mijn pappa en mama. En ons huis is zo lekker gehorig, net als dit hostel. En slapen wij nou net in de kamer boven het cafe, dus dan raad je het al. De kast stond gewoon te springen en ik weg te drillen in mijn bedje om 4 uur 's nachts. Uiteindelijk had ik mijn matras gepakt en ben ergens buiten gaan liggen, maar slapen lukte niet echt. Half 8 's morgens was het eindelijk afgelopen en kon ik weer mijn bed in. Weet je wat ze hier trouwens hebben!? Een bottle shop, alcohol koop je hier in de bottle shop, er word nix in de supermarket verkocht. Heb je gewoon een drive-thru bottle shop!! Rij je gewoon met je auto erin, zeg je wat je wil en gooien ze het achterin. Maar niet drinken achter het stuur he!!? En je weet wel de koelkasten waar je je flesjes, blikjes of whatever uithaal. Een gewone koelkast. Hier hebben ze er een gigantische koeling achter. Heb je een rij koelkasten, die dus open zijn aan de achterkant. Zit daartussen ergens een deur en dan loop je die koelruimte in. Hebben we in Olland niet hey! Kom ik hier weer een bekende tegen, die me verteld dat 'ie terug rijd naar Sydney voor oud en nieuw. Er was nog plaats over in de auto, twijfel, twijfel.. Gewoon doen!! Dus nu gaat ik morgen terug naar Sydney! Is wel 4 dagen rijden, maar dat maakt niet uit. Iedereen die ik ontmoet heb zit nu in Sydney! Haha!! De plannen veranderen met de dag als je bagpacker ben! Zal alvast mijn naam op een mooi plekje bij de HarbourBridge zetten. Maar het is hier nu boxing day en er is uitverkoop, dus ff kijken of de shops open zijn!

  • 26 December 2004 - 08:02

    GUUS:

    Geweldig oud en nieuw toegewenst in Sydney, vanuit een heel gezellig, klein, wit Nederland!!

    XXLiefsXX
    van "De Klausjes"

  • 26 December 2004 - 09:41

    Pa:

    Merry Xmas U2,
    lieve kleine party girl!
    We missen je nu wel hoor, met sneeuwballen gooien bedoel ik...(geintje), maar jij vermaak je gelukkig prima! Blijf wel heel goed op jezelf passen he! Denk aan je!
    Extra dikke Kerstkus
    X Pa

  • 26 December 2004 - 10:33

    Nicolet:

    prettige jaar wisseling en een reislustig 2005
    gr. nicolet en folkert

  • 26 December 2004 - 17:38

    Rosalie:

    Waaaa, gewoon naar Sydney!! Da's gaaaaf!!! We want to see picturesss!!! ;-) ;-) Heel veel plezier en X-masGreetings!!! -xxx-

  • 27 December 2004 - 04:59

    Goose:

    He Shiv!
    Dit was ons laatste verhaaltje samen!!Nu moet ik je gaan volgen via je site!Heeeel veeel plezier in Sydney!!Doe ze daar de groetjes.ZDrink niet teveel he:)
    We bellen!
    Liefs Rianne

  • 27 December 2004 - 14:15

    Ro & Es:

    He Kleintje! Just send you an e mail! Bye bye! Kus es!

  • 27 December 2004 - 16:44

    Sjaan:

    begrijp niets van die pagina's allemaal mis je wens je een heel goed 2005 toe en hoop je binnenkort weer te spreken je weekendmoeder

  • 27 December 2004 - 19:56

    Manon:

    Sydney, maak je borst maar nat want Shiva is coming to town!!! Happy newyearseve. Maak er wat van! Veel liefs,Manon

  • 28 December 2004 - 03:36

    Dafne:

    Hey Shiva
    Ik ben voor de tweede keer naar Fraser Island geweest. Gratis. En geslapen in een 5 sterren hotel en lekker gegeten. Is dat niet geweldig. Ik heb zelfs 3 uur lang in de 4 wheel drive rondgereden.
    Verder zit ik nog steeds in Maroochydore en heb ik al een heeele lange tijd geen nederlanders meer gezien.
    Begrijp ik dat je met Robbert mee terug ga reizen naar Sydney?
    Ik ga misschien ook met Oud/Nieuw naar Sydney even een aanpassing van mijn reis. Nou veel plezier Dikke Zoen Dafne

  • 28 December 2004 - 07:41

    Ramon:

    Hi Shiva!
    Ik wil je alvast een geweldig tof en gezond 2005 toewensen! Heel veel plezier!

    Groetjes vanuit een op dit moment wit Nederland (het sneeuwt nu namelijk),
    Ramon

  • 28 December 2004 - 16:27

    Mama:

    Lieve Shiva
    Heel veel plezier in Sydney en een speterend 2005
    dikke kus mama

  • 30 December 2004 - 09:40

    Sean:

    heee shiva
    alles goed met mij wel.
    je heb mooie verhalen .
    haha zoon w.c. bril wil ik ook wel:P:P
    maar nog heel veel plezier en een gelukkig nieuw jaar
    groetjes sean

  • 01 Januari 2005 - 18:33

    Rosalie:

    Happy New Year! ;-) ;-) ;-) ;-)
    Hoe was Sydney? Hoe was Sydney? :-p
    xx Rosalie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

13 September 2005

Nog 3 hele dagen........

21 Augustus 2005

Bananas

03 Augustus 2005

Helemaal rond!

02 Juli 2005

I fed a dolphin!

15 Juni 2005

Perth
Shiva
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 70405

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: