Ff snel - Reisverslag uit Mildura, Australië van Shiva Jabaaij - WaarBenJij.nu Ff snel - Reisverslag uit Mildura, Australië van Shiva Jabaaij - WaarBenJij.nu

Ff snel

Door: Shiva

Blijf op de hoogte en volg Shiva

12 April 2005 | Australië, Mildura

Whaaahahaaa! Wat een heerlijk leven hier!! Heb bijna geen tijd mensen! Zit je in the middle off nowhere grapes te plukken in de warmte, hoor je van het ene op het andere moment dat het bedrijf soort van falliet (hoe schrijf je dat woord precies??)is.. Whatt!!? Gaat er zoveel gossip daar rond, echt een real life goede tijden, maar dan echt veel beter! Schijnt dat het stel die de farm heeft ruzie te hebben en daar werden wij ook de dupe van en niet zo'n beetje ook.. Weg daar, maar hoe?? Na veel gedoe en maar afvragen of we nu onze centjes krijgen zijn we daar weggegaan. Ze lieten ons gewoon aan ons lot over daar. Drama, wat een gedoe. Anyway, we hebben met een groepje van 8 mensen besloten om een busje te huren voor een weekje ofzo. Ze zijn 'm nu halen! En dan gaan we lekker de GreatOceanRoad doen en daarna op zoek naar een ander fruitpicking job! Haha!!!!

• 12 April 2005 - 07:19

Pa:

Hoi lieve shiv,
    Be carefull! Have fun and enjoy your next adventures at the great and beautiful GreatOceanRoad. Big kiss.

X pa

• 12 April 2005 - 18:06

Woodstockie:

Hee fruitplukster! Eindelijk weer een mailtje van je. Roos en ik vroegen ons al af wanneer je weer zou schrijven! En hebbie nog mooie pica`s gemaakt?
    Have fun! groetjes Manon

• 12 April 2005 - 18:52

Rosalie:

Jaaaa, she is aliiiive!! ;-)
    Nou lekker berichtje over die mensen :-S Sukkels daar joh :-S
    Have fun en doe voorzichtig!
    xx Rosaliedje

• 13 April 2005 - 10:51

Goose:

He miss y!

Wat een verhaal dat maak jij ook weer mee he!!!
    Gaaf man met z'n achten rond touren!heel plezier tijdens the great ocean road,veel foto's maken he you know like me..!!
    ps je gaat toch ook wel the grampians doen??

Speak to you soon

Dikke kus