Picca's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Shiva Jabaaij - WaarBenJij.nu Picca's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Shiva Jabaaij - WaarBenJij.nu

Picca's

Door: Shiva

Blijf op de hoogte en volg Shiva

03 Januari 2005 | Australië, Sydney

Okay people, weer wat foto's. Kan niet alles erop gooien, want een deel staat op cd en de rest op mijn camera. En die computers hier pakken mijn kabeltje niet.. Duss de foto's van oud en nieuw komen nog. Maar ff weer wat commentaar erbij. De possum, die kwamen met z'n drieen brood uit mijn hand eten. 's Avonds bij het hostel op MagneticIsland. De andere twee zijn uitzicht foto's vanaf het eiland. Supermooi! Die eerste ervan heb ik gemaakt bij het hostel, dat was ons uitzicht! En die tweede was bij de look-out point. Op de heetste dag toen we mountainbikes gingen huren. In Ciarns was er een shop met mijn naam! Natuurlijk wat gekocht daar (een tas). Ja, en dat was de toiletbril.. Snap men het nu, ziet er best eng uit toch?? Nog een verhaaltje over dat uit eten gaan. Het werkt niet zoals in Nederland. Dat ze aan je tafel komen en alles bestellen. Hier lopen er waitresses rond die alleen je drinken fixen, wat je meteen moet betalen als ze dat hebben gebracht. Maar het voedsel moet je zelf bestellen. Moet je binnen doorgeven en betalen. Krijg je een kastje mee, wat gaan trillen en bliepen als je voedsel klaar is en dan kan je het binnen afhalen. Daar hebben we wel ff een heerlijk toetje vandaan gehaald!! En natuurlijk weer feesten met z'n allen!! Met mijn x-mass head! Bij x-mass hoort natuurlijk ook een kerstontbijt, met croissantjes, eitjes en orange jus! En eerste kerstdag lekker bbqen in het hostel!!

  • 03 Januari 2005 - 16:13

    Mama:

    Lieve Shiva
    Leuk die fotos je ziet er echt stralend uit op die fotos
    Die wcbril vond ik ook best wel eng hoor met die spinnen daar zal ik echt niet op gaan zitten
    Vondt het heel leuk dat je vandaag belde deed me echt goed om je stem weer te horen Heb je wel heel erg gemist met de feestdagen maar dit jaar ben je er gelukkig weer bij
    Nou kabouter nog veel plezier en let goed op jezelf

  • 03 Januari 2005 - 16:17

    Mama:

    En nog heel veel kusjes vergeet ik helemaal
    groetjes
    mama

  • 03 Januari 2005 - 19:19

    Manon:

    Leuke Foto´s Shivi, die possum lijkt wel op een chinchilla leuke diertjes om te zien hoor. Wel foto´s op je site blijven zetten hoor!!! Kunnen we lekker meegenieten van al dat moois. Groetjes, Manon.

  • 03 Januari 2005 - 20:43

    Rosaliedje:

    Niiiiiiiice pica's! Je ziet er goed uit!
    Ben benieuwd naar de Oud & Nieuw-pics! :-D

  • 06 Januari 2005 - 18:17

    Esther:

    Feliz Compleanos!! Happy Birthday!! Gefeliciteerd!! Bon Anniversaire!! Yipie!!! 21 jaartjes is mijn kleine vriendinnetje geworden vandaag!!! Yipie!! Gefeliciteerd & een fijne dag!! Je kadootje wacht op je hoor.... je ziet maar wanneer je het eens op komt halen :-)
    Dikke zoen van esther!

  • 06 Januari 2005 - 18:18

    Esther & Co.:

    & natuurlijk ook een fijne dag gewenst door mijn vriendje, ouders en de rest van de club!!

  • 06 Januari 2005 - 23:47

    Manon:

    Gefeliciflapstaart met je birthday! Voelt het anders dan in Nederland om jarig te zijn?? Je zal vast wel een hele hoop chocolade toetjes gegeten hebben.(hihihi) liefs, Manon

  • 07 Januari 2005 - 08:30

    Pa:

    Ha lieve jarige!

    GEFELICITEERD!!
    XXX

    We hadden je natuurlijk al gebeld en gemaild, maar ik wil alle vrienden, vriendinnen (en eigenlijk iedereen die deze site leest) feliciteren met de verjaardag van deze kleine wereldreizigster die vandaag eenentwintig jaar is geworden, Yeh!
    [ En blijf vooral reageren op haar verhalen en foto's, is fantastisch, dankjulliewel ]

    Shiva, leuke avond nog!

  • 07 Januari 2005 - 20:24

    Rosaliedje:

    :-D :-D :-D Heppie Bursssssdeee!!!!! :-D :-D :-D
    xxx Rosalie ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

13 September 2005

Nog 3 hele dagen........

21 Augustus 2005

Bananas

03 Augustus 2005

Helemaal rond!

02 Juli 2005

I fed a dolphin!

15 Juni 2005

Perth
Shiva
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 70458

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: